Cine ar fi crezut ca vom lua pauza de la a gasi idei si solutii pentru partenerii si clientii nostri si ca ne vom concentra mai mult pe mijloacele de mobilitate personala fix intr-o perioada in care am fost obligati sa raducem pe cat posibil deplasarile?

WeDoo a lucrat pe toata perioada starii de urgenta pentru a transforma o parte din sediul nostru intr-un service de trotinete specializat pe modelele Xiaomi M365 si M365 Pro. Cererile pentru revizii, pene de cauciuc si inlocuirea anumitor parti electronice au crescut pe masura ce incurajarile autoritatilor de a folosi mijloc de transport personal in cazul deplasarilor s-au inmultit.

Desi cu o luna inainte de inceperea starii de urgenta comunitatea detinatorilor de trotinete electrice era intr-un dialog aprins cu institutiile insarcinate cu reglementarea acestor mijloace de transport, incertitudinea evenimentelor din ultima perioada a permis publicului sa utilizeze mai mult ca inainte sau chiar pentru prima data alternative contemporane si prietenoase cu mediul inconjurator. 

Stim cu totii ca este un lucru inca nou si incadrarea lui in societatea si cultura romaneasca va fi dificila, insa nu se vor putea lua decizii corecte si coerente pe termen lung daca publicul nu ia contact cu aceste mijloace de transport, nu le testeaza sau nu-si muleaza setul de reguli de circulatie, indiferent ca este vorba de pieton sau automobil, astfel incat trotinetele electrice sa nu rapeasca de fapt din experienta de mobilitate a niciunei parti.

O alta problema pe care am sesizat-o luand contact cu clienti pe partea de service de trotinete este faptul ca ownerii nu stiu sa-si intretina mijloacele de transport.

Intretinerea unei trotinete electrice nu poate fi comparabila cu intretinerea unei biciclete sau a altor vehicule pe 2 sau 4 roti. Atunci cand facem anumite activitati de intretinere a trotinetei, inclusiv spalatul acesteia, trebuie sa luam in considerare pastrarea in parametri normali a mai multor factori, cel mai important fiind cel de siguranta. 

O mentenata gresita poate afecta serios partea electrica a trotinetei iar acest lucru poate pune in pericol viata utilizatorului atunci cand el se afla in trafic si nu numai. Orice modificare adusa trotinetei trebuie gandita astfel incat sa se plieze pe infrastructura strazilor din Romania care, dupa cum stim, este un test de rezistenta pentru mijloacele de mobilitate si unul de atentie pentru reprezentati ai traficului.

In ceea ce priveste relatia clientilor cu service-ul, am observat elementul nerabdarii ca fiind cel mai predominant din partea oamenilor obisnuiti cu serviciile rapide de dinaintea starii de urgenta. Avand in trecut totul la indemana si optiuni aparent vesnic disponibile, clientii invata acum, la fel cum si noi invatam fata de furnizorii nostri, sa introduca rabdarea in planurile zilnice daca vor sa obtina calitate pe termen lung.

Cel mai important lucru invatat reparand trotinete in perioada starii de urgenta este ca atunci cand cineva striga dupa ajutor intr-o comunitate, problema este ok sa fie pasata altcuiva numai dupa ce ai reusit sa rezolvi partea care te priveste pe tine. Pregatirea terenului pentru cine va duce solutia mai departe este un element crucial atunci cand depinzi de alti oameni si alti oameni depind de tine.

Suntem increzatori ca vor aparea perspective mai bune in care industrii diverse si creatori se pot intalni la un loc pentru a crea contexte de dezvoltare umana pe principii mult mai sanatoase decat cele pe care incercam sa le lasam in urma.

2 răspunsuri la “Ce am invatat reparand trotinete in pandemie”

Lasa un Comentariu

I accept the Terms and Conditions and the Privacy Policy