1. CINE SUNTEM:
1.1. WEDOO este un shop de printare 3D ce ofera solutii de prototipare rapida si de productie digitala pana la realizarea produsului finit. De asemenea, pentru momentele când imaginația ta este la cote maxime, WEDOO te ajută să îți faci la comandă cele mai cool accesorii ori decorațiuni prin oferirea de servicii de proiectare și modelare. Lucrăm în special cu materiale plastice, dar și cu alte materiale în funcție de cerințe și de posibilitățile fizice. Pe langa serviciile de printare 3D oferite, oferim si serviciul de reparatii trotinete electrice, precum si vanzarea de accesorii sau piese de schimb pentru anumite modele de trotinete electrice.
1.2. Operăm sub societatea WEDOO3DROMANIA S.R.L., persoană juridică înființată și organizată potrivit dispozițiilor legii române, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J22/1450/2017, având sediul în Iași, Bulevardul Alexandru cel Bun nr. 47, camera 1, bl. E1, sc. B, et. 6, ap. 28, județul Iași, România, cod de identificare fiscală 37621333.
2. UNDE NE GĂSIȚI:
- Website: https://wedoo.ro/
- Facebook: https://ro-ro.facebook.com/wedoo3d/
- Instagram: https://www.instagram.com/wedoo3d/
- Twitter: https://twitter.com/wedooromania
- Emag: https://www.emag.ro/brands/brand/wedoo
3. VĂ MULȚUMIM !
3.1. Mulțumim pentru interesul arătat și pentru că apelați la noi!
3.2. Utilizarea Site-ului ca vizitator, înregistrarea ca utilizator şi achiziționarea de Produse și Servicii presupun implicit acceptarea tacită şi fără rezerve a acestor Termeni şi Condiții,
3.3. În continuare, vă rugăm să parcurgeți acest document care reglementează Termenii și Condițiile de utilizare a Produselor și Serviciilor pe care le oferim.
4. CONTACT
Pentru întrebări sau clarificări, ne puteți contacta astfel :
- la adresa de e-mail : info@wedoo.ro
- la telefon : +40 757935296
- pe pagina noastră de Facebook : https://ro-ro.facebook.com/wedoo3d/
5. TERMENI ȘI DEFINIȚII:
- WEDOO – vânzătorul Produselor și Serviciilor oferite prin intermediul Site-ului, deținătorul Site-ului, precum și autorul tuturor materialelor disponibile pe Site.
- Site – site-ul aflat la adresa https://wedoo.ro/ prin intermediul căruia Utilizatorul are acces la informații privind Produsele și Serviciile oferite / asigurate de către WEDOO.
- Utilizator – orice persoană fizică sau persoană juridică care utilizează Site-ul și are acces la orice conținut disponibil pe acesta, cum ar fi articole, materiale foto, materiale video și altele, inclusiv cumpărătorul Produselor și Serviciilor disponibile prin intermediul Site-ului prin plasarea unei Comenzi.
- Comandă – confirmarea prin care Utilizatorul îşi exprimă acordul de a achiziționa unul sau mai multe Produse/ Servicii prin intermediul Site-ului.
- Produse și Servicii – orice produs sau serviciu oferit Utilizatorului, disponibil prin intermediul Site-ului.
- Service – Orice interventie de reparatie a trotinetei electrice sau personalizare, realizata la punctul de lucru.
- Contract – înțelegerea la distanță intervenită între WEDOO și Utilizator, fără prezența fizică simultană a acestora, încheiată în limba română, cu privire la utilizarea sau achiziționarea Produselor și Serviciilor.
- Tranzacție – operațiunea de plată efectuată de către Utilizator în urma achiziționării Produselor și Serviciilor, precum și operațiunea de încasare efectuată de către WEDOO.
6. COMANDA ȘI PLATA
6.1. Plasarea comenzii se poate face astfel:
- Online – Utilizatorul va alege Produsul/ Serviciul dorit, va completa câmpurile disponibile cu datele sale, urmând ca în momentul în care a finalizat completarea, să trimită comanda. La scurt timp după plasarea comenzii se va primi un e-mail de confirmare, iar ulterior (daca este cazul) un reprezentant al WEDOO vă va contacta pentru a stabili împreună toate detaliile finale în vederea onorării comenzii.
- Telefonic – la numărul de telefon +40 757 935 296
- Prin e-mail – la adresa info@wedoo.ro. Vă vom contacta în termen de maxim 2 zile de la plasarea comenzii pentru confirmarea tuturor detaliilor.
6.2. Plata Produselor și Serviciilor se poate face online cu cardul, prin virament bancar sau cash (prin ramburs). Unele Produse și Servicii pot fi oferite cu titlu gratuit.
6.3. Prețurile vor fi afișate pe Site, în dreptul fiecărui Produs/ Serviciu. Pretul afisat include TVA 19%.
6.4. Livrarea Produselor se va face prin intermediul serviciilor de curierat rapid în termen de maxim 30 de zile de la plasarea Comenzii.
6.5. În cazul Produselor realizate potrivit specificațiilor Utilizatorului, termenul de livrare se poate modifica în funcție de necesarul realizării Produselor. WEDOO va anunța în prealabil Utilizatorul cu privire la termenul estimat de livrare, în cazul în care acesta este mai mare de 30 de zile.
6.6. In cazul utilizarii serviciilor de reparatii trotinete electrice, fizic, in punctul de lucru de pe strada Splaiul Unirii 160, trotinetele sunt lasate pentru constatare/ reparatie, urmand ca atunci cand trotineta este gata, proprietarul sa fie instiintat prin telefon/email /sms/ etc..
6.7. Plata se poate face atat numerar cat si cu cardul sau transfer bancar.
7. RETURUL PRODUSELOR
7.1. Utilizatorul are dreptul să notifice WEDOO că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea Produsului. Utilizatorul va contacta WEDOO la adresa de e-mail sau la numărul de telefon menționate mai sus pentru a informa cu privire la Produsul pe care dorește să îl returneze, returul urmând a se face în baza completării unui formular de retur ce poate fi descărcat de pe Site de la Secțiune Retur sau poate fi comunicat Utilizatorului la adresa la e-mail indicată de acesta. Costul de transport al returului va fi suportat de catre Utilizator.
7.2. Utilizatorul poate opta pentru înlocuirea Produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. Cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de către Utilizatorul care dorește returnarea Produsului. În cazul in care Produsul prezintă urme de folosință/ distrugere/ altele imperfecțiuni imputabile Utilizatorului, se va reține un procent cuprins între 20-45% din valoarea produsului („Costul distrugerii”).
7.3. Returul sumei plătite de Utilizator ori a sumei rămase după deducerea costului distrugerii, se face în termen de 30 zile de la notificarea/completarea formularului acestuia.
8. PRODUSE DEFECTE
8.1. În cazul în care consideră că Produsul nu este conform cu Contractul în momentul livrării, Utilizatorul va contacta WEDOO la adresa de e-mail sau la numărul de telefon menționate mai sus pentru a informa asupra neconformității Produsului, cu furnizarea de informații cu privire la acest aspect. Produsul se va returna la adresa indicată de WEDOO.
8.2. WEDOO va analiza Produsul returnat şi va informa Utilizatorul cu privire la dreptul de a i se înlocui produsul sau de a i se rambursa contravaloarea sumei achitate, printr-un e-mail, într-o perioadă rezonabilă de timp. Rambursarea sau înlocuirea va avea loc în termen de cel mult 15 zile calendaristice de la data primirii Produsului de către WEDOO.
8.3. Înlocuirea Produsului se va face pe cheltuiala WEDOO.
8.4. In cazul inlocuirii pieselor de service, pe baza bonului fiscal, precum si a fisei de service, se ofera garantie de conformitate de 30 zile.
9. SERVICE
9.1. Oferim servicii de reparatii trotinete electrice doar pentru anumite modele cum ar fi: Xiaomi, Zero, Quickvolt, Dakor, Speedxman, Joyor, Dualtron, etc. Pe lanca serviciile de reparatie, oferim si serviciul de personalizare trotinete electrice.
9.2. Programarile realizate pe site, nu sunt valabile decat in momentul contactarii telefonice, email sau sms, de catre un reprezentant Wedoo.
9.3. Preturile afisate pe site sunt informative, dar preturile pot sa difere in functie de dificultatea reparatiei. Pentru estimarile costurilor unor operatii mai dificile, trotineta trebuie adusa la service in vederea constatarii.
9.4. In cazul refuzului de cost pentru reparatia trotinetei electrice, costul ce urmeaza a fi achitat de catre client, este de 100 RON.
9.5. In cazul in care trotineta electrica depaseste termenul de 10 zile dupa primirea confirmarii telefonice, email sau sms , se pecepe o taxa suplimentara de 10 RON pe fiecare zi de intarziere. Trotineta intra in custodia SC. WEDOO3DROMANIA SRL, in termen de 365 zile calendaristice.
9.6. Termenul de reparatie poate suferi modificari, atunci cand este necesara comandarea unei piese speciale sau atunci cand aceasta nu se gaseste la furnizori. In cazul in care clientul doreste solutionarea mai rapida a comenzii, acesta poate veni cu piesa de schimb (conform cu originalul), iar durata de reparatie sa scada. Termenul pentru inlocuirea anvelopelor este de minim 2 zile lucratoare, iar atunci cand reparatia include mai multe operatiuni acesta se poate lungi pana la 90 zile lucratoare.
10. PROPRIETATE INTELECTUALĂ
10.1. „WEDOO” este marcă înregistrată în România și beneficiază de protecție potrivit dispozițiilor prevăzute de Legea nr. 84/ 1998 privind mărcile și indicațiile geografice.
10.2. Conținutul Site-ului (incluzând dar nelimitându-se la text și/sau conținut multimedia, logo-uri, reprezentări stilizate, imagini) este proprietatea intelectuală exclusivă a WEDOO. Site-ul va fi folosit de către Utilizatori doar pentru informare sau plasare de comenzi. Orice încercare de copiere va fi pedepsită potrivit legii aplicabile.
10.3. Utilizatorii nu au dreptul de a descărca, modifica parțial sau integral Site-ul, de a-l reproduce parțial sau integral, de a copia, distribui, vinde sau exploata Site-ul în orice manieră contrară intereselor Prestatorului, indiferent dacă există sau nu un scop comercial.
11. CONFIDENȚIALITATE
WEDOO va păstra confidențialitatea informațiilor furnizate de către Utilizator. Pentru mai multe detalii Utilizatorul poate accesa Politica de Confidențialitate disponibilă pe Site.
12. LIMITAREA RĂSPUNDERII
12.1. WEDOO nu este si nu poate fi făcut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, informațiilor publicate sau menținute pe Site care sunt neactualizate sau lipsite de acuratețe, care nu se datorează culpei sale.
12.2. Prețurile produselor de pe acest Site sunt informative și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe Site sunt valabile în perioada de timp menționată.
12.3. Imaginile prezentate pe Site cu titlu informativ, produsele livrate putând fi diferite de imagini în orice mod, datorita modificării caracteristicilor, ori design-ului fără notificarea prealabila de către WEDOO.
12.4. WEDOO își rezerva dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe Site.
12.5. Orice problemă cauzată de Produsele și Serviciile prezentate pe Site se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 30 zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către Utilizator.
13. COMUNICĂRI
Utilizatorul poate contacta Prestatorul la adresa de e-mail: info@wedoo.ro . În cazul în care apreciază necesar, Utilizatorul poate furniza Prestatorului adresa sa de e-mail în vederea primirii de informații cu caracter informativ, oferte, lămuriri și clarificări cu privire la Produse și Servicii.
14. FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT
Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră sau caz fortuit. Forța majoră și cazul fortuit includ, dar nu se limitează la, schimbări legislative, accidente, boli, războaie, acte teroriste, revolte, incendii, cutremure, greve, embargouri, condiții meteorologice, atacuri cibernetice etc.
15. LEGEA APLICABILĂ
Prezentul acord este supus legii române. Eventualele litigii apărute între WEDOO și Utilizator se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente potrivit legii aplicabile.
Termeni si conditii – Service trotinete electrice
Articolul 1. Obiectul contractului.
1.1. Diagnosticarea si repararea de catre Prestator, la cererea si cu acordul exprimat scris sau verbal al Benficiarului, a echipamentului electronic mentionat in fisa de service, aflat in afara perioadei de garantie.
Articolul 2. Perioada contractului.
2.1. Perioada contractului se va masura din momentul in care produsul iese in afara garantiei initiale a producatorului astfel: s-a finalizat perioada de garantie a producatorului sau s-a anulat garantia comerciala a producatorului pe o perioada egala cu durata medie de utilizare a produselor.
2.2. Remedierea echipamentelor se va realiza in centrele de service WeDoo, (lista centrelor este disponibila pe weedoo.ro), telefon: 0757935296, e-mail info@wedoo.ro, avand numar de ordine la Registrul Comertului J22/1450/2017, cod fiscal RO37621333 cont bancar RO97INGB0000999906896253, deschis la Banca ING BANK, Beneficiarul va fi informat de rezultatele diagnosticarii tehnice si timpul estimat pentru remedierea defectelor de functionare.
Articolul 3. Obligatiile partilor.
3.1. Beneficiarul:
a) Va furniza Prestatorului toate informatiile referitoare la: starea echipamentului, defectul manifestat, date despre echipament necesare preluarii in service, precum si alte detalii solicitate de catre service despre echipament ;
b) Va utiliza echipamentul strict in scopurile pentru care acesta a fost construit de catre producator, conform manualului de utilizare si specificatiilor produsului;
c) Va plati catre Prestator taxa de diagnosticare;
d) Va transmite Prestatorului in scris sau verbal acceptul sau refuzul reparatiei in termen de maxim 2 de ore de la solicitarea verbala sau in scris a Prestatorului;
e) Se obliga sa achite contravaloarea reparatiiilor precum si taxele de diagnosticare si transport, cel tarziu la 1 zile de la data la care Beneficiarul a primit factura proforma din partea Prestatorului, prin e-mail;
f) Orice intarziere de la plata facturii proforme emise va atrage intarzierea reparatiei echipamentului cu un numar egal cu zilele de neplata a sumelor datorate catre Prestator;
3.2. Prestatorul (WeDoo)
a) Va diagnostica echipamentul si ii va transmite Beneficiaruluii in scris sau verbal rezolutia finala a diagnosticului, precum si sumele aferente de plata ale reparatiei conform diagnosticului transmis;
b) Va repara echipamentul in situatia in care din diagnostic rezulta faptul ca echipamentul este apt pentru reparatie doar cu acordul expres in scris sau verbal al beneficiaului echipamentului si incadrandu-se in sumele de plata communicate catre Beneficiar. Orice modificare a tarifelor se va comunica in maxim 72 de ore de la prima comunicare si se va relua procesul de aprobare a Beneficiarului, avand ca justificare un deviz al diagnosticului si reparatiilor;
c) La cerere va livra beneficiarului, alaturi de echipamentul reparat, si piesa defecta care a fost schimbata pe echipament in masura in care acest lucru este posibil sau se aplica;
d) Va furniza proprietarului un deviz al lucrarilor de service, impreuna cu echipamentul reparat si factura fiscala detaliata sau bon fiscal aferente platii efectuate de Beneficiar;
e) Nu isi va asuma responsabilitatea pierderii informatiilor personale sau datelor personale salvate pe echipament si nici nu va fi considerat raspunzator pentru orice prejudicii create in urma pierderii acestor date; Obligatia Prestatorului se va limita la diagnosticul si reparatia echipamentului;
f) Va solutiona orice situatie conflictuala sau considerata abatere de la conditiile specificate in prezentul contract. Orice plangere sau reclamatie se va trasnmite de catre Beneficar pe adresa info@weedoo.ro sau prin call center la numarul de telefon +40 757935296. In urma reclamantiei Beneficiarul va primi un numar unic de sesizare. Beneficiarul va fi contactat de un reprezentant al companiei in vederea investigarii situatiei, in vederea prezentarii rezolutiei pentru solutionarea cazului pe cale amiabila, in termen de 30 zile calendaristice de la primul contact cu Beneficiarul sau prima inregistrare a reclamantiei.
Articolul 4. Conditii de plata si pretul contractului.
4.1. Beneficiarul va plati Prestatorului, taxa de diagnosticare, precum si taxa reparatiei si transportului echipamentului. Daca interventia este posibila, iar Beneficiarul a comunicat scris sau verbal acordul pentru remedierea echipamentului la pretul comunicat va achita contravaloarea costurilor reparatiei echipamentului si taxa de transport. Benenficiarul nu va achita taxa de diagnosticare in cazul reparatiei efectuate la service-ul WeDoo.
4.2. In situatia specifica in care Beneficiarul nu este de acord cu reparatia echipamentului de catre Prestator, acesta va achita taxa de diagnosticare si taxa de transport a echipamentului de la Prestator la adresa specificata de Beneficiar;
4.3. Taxa de evaluare tehnica a echipamentului (diagnostic) incepe de la 50 lei, in functie de tipul produsului si de procesul de diagnosticare. Preturile vor fi comunicate de catre Prestator prin canalele sale de informare: info@weedoo.ro, receptiile locatiilor dedicate ale Prestatorului, +40 757935296.
4.4. Beneficiarul are posibilitatea de a achita taxele specificate astfel: in contul bancar prin OP, in receptiile punctelor de lucru dedicate ale Prestatorului;
4.5. Pretul va fi constituit din: taxa de diagnosticare, piesa/piese schimbate, manopera, transport(daca este cazul). O factura poate cuprinde toate reperele de mai sus sau parte din ele, in functie de situatie si de tipul reparatiei sau interventiei;
Articolul 5. Garantie.
5.1. Prestatorul asigura o garantie de 30 zile pentru piesa inlocuita si 40 zile manopera aferenta;
5.3. Nu se va acorda de catre Prestator garantie si manopera gratuita in conditiile prezentului contract in situatia in care Beneficiarul reclama acelasi defect in termen de 30 zile de zile, insa in urma diagnosticului, defectul reclamat intervine din alte surse, piese sau lucrari decat cele prestate anterior pentru echipamentul Beneficiarului;
5.4. Valabilitatea conditiilor de garantie pentru lucrarile de service se aplica exclusiv in situatia in care echipamentul a fost utilizat conform manualului de utilizare si doar in scopul pentru care acesta a fost produs;
5.5. In situatia in care defectiunea reclamata a Beneficiarului persista si se constata nereguli in reparatia sau interventia realizata de Prestator, in conditiile legii, Prestatorul il va despagubi pe beneficiar in limitele legii astfel: reparatia in conditiile garantiei ( piesa si manopera), plata transportului produsului de la beneficiar la prestator si retur; diagnosticarea, dar in limitele serviciilor prestate anterior de catre Prestator;
Articolul 6. Gestionarea si Protectia datelor cu Caracter Personal.
6.1. Prestatorul nu va comunica spre terti datele cu caracter personal , cu exceptia partenerilor de servicii de service, de marketing si alte servicii, agreate, cu care exista contracte in acest sens si care se obliga prin acestea sa informeze Beneficarul ori de cate ori este cazul in legatura cu serviciile, ofertele, produsele si promotiile companiei.
6.2. Informatiile cu caracter personal pot fi divulgate catre Politie, instantele judecatoresti sau organele statului abilitate atunci cand legea o impune si exista o cerere legala expresa in acest sens.
Articolul 7. Alte dispozitii.
7.1. Conditiile prezentului contract sunt valabile pe perioada contractului si pentru orice interventie de service a echipamentului. Contractul va inceta, fara alte formalitati prealabile si/sau fara interventia instantei dupa cum urmeaza:
a) prin acordul scris al partilor contractante;
b) odata cu terminarea perioadei de garantie oferita pentru interventia care face obiectul prezentului contract.
7.2. Incetarea prezentului contract nu va avea nici un efect si nu va presupune stingerea de fapt si de drept a obligatiilor deja nascute/ scandente intre parti.
ALTE MENTIUNI
Pentru produsele neridicate in termen de 15 zile de la data predarii in service, comunicarii costului de reparatie, a efectuarii reparatiei, de la momentul emiterii facturii / proformei sau a notificarii transmise telefonic, pe e-mail sau SMS, prin intermediul mediilor online si prin call center, clientul renunta in mod irevocabil si cu titlu gratuit la dreptul de proprietate asupra produsului in favoarea SC WEDOO3DROMANIA SRL.